INTRVW vol.2: ROZHOVOR S MARIÍ S.


Připravili jsme pro Vás další rozhovor, tentokrát s naší modelkou Marií S., která s námi nedávno nafotila novou kolekci JUNO a LOVE JUNO, za což jí moc děkujeme, jelikož kabelky Marušce prostě padly k nohám... Fotky z této kolekce jsou k vidění ___zde____ .


v rychlosti medailonek: Marie S. je vysokoškolskou studentkou ekonomie a managmentu v Českých Budějovicích, ale pochází z jihočeské Soběslavi, kde jsme také focení realizovali. Ráda cestuje a miluje dobrodružství! Brigádničí jako hosteska, modelka či jako servírka, prostě nelení a na dovolenou si ráda ušetří! Má u nás palec nahoře! 

Jsme v polovině prázdnin, chystáš se ještě na nějakou tu dovolenku nebo už máš moře za sebou? 
Na začátku léta jsem navštívila rodinu na dovolené v Itálii, pak jsem se musela vrátit kvůli práci. A ještě se určitě chystám někam vyjet, ale spíše v září-říjen po přijímačkách na školu. Zatím je tropicky i u nás. :)

Jsi pro mě známá svojí vášní k cestování. Kde nejdál si v poslední době byla (i klidně za svůj život) a kam je Tvým snem si v budoucnu zaletět? )
Procestovala jsem toho dost, to je pravda. Nejdál jsem byla v Číně, Malajsii, Singapuru, Thajsku. Nejmíň mě oslovila Čína, tam jsem byla teď v listopadu.. je to koministická země a na člověka to dýchá z každé ulice, obchodu i restaurace. A jídlo tam bylo taky nic moc. Čínská kuchyně v Česku je lepší . Nejvíc se mi líbí v Thajsku, odtud jsem se vrátila v březnu.. i když je to tam každý rok o něco víc komerčnější, je to země zaslíbená a chystám se tam v září-říjnu vrátit. Z nepoznaných zemí je mým snem Peru, Kuba, Mexiko.

Jak tě oslovily kabelky JUNO a LOVE JUNO, které jsme spolu fotily?
Kabelky jsou jednoznačně originální. Jsou nápadité a hodí se k aktuálnímu stylu. Líbí se mi, že se dají sladit s čímkoliv a zároveň jsou praktické. Jsou super jak pro mladé holčiny, tak i pro dámy.

Vybrala by sis z nich nějakou do svého šatníku?
Líbí se mi pudrové kabelky Juno. Malá kabelka se zlatými elementy by se mi momentálně do šatníku hodila.

Jaký typ kabelek upřednostňuješ a nosíš?
Přes den nosím spíš velké kabelky do ruky, jelikož musím mít při sobě všechny svoje "důležité" věci. Pak to v kabelce vypadá jako v černé díře a nemůžu nic najít. Když se jdu večer pobavit s přáteli do města nebo na večeři, volím menší kabelky na řetízek nebo psaníčka.. kvůli pohodlí a designu. Emotikona smile

Maruško děkujeme, krásnou podzimní dovolenou!

Sdílet:

, , ,

Konverzace

0 komentářů:

Okomentovat

Děkujeme za Váš názor, Fashionshop.cz