LONDON CALLING N.4 S MAGDALÉNOU S.- POZITIVNÍ LONDÝNSKEJ MOOD

Představujeme LONDON CALLING aneb Deníček rozhovorů a obdržených zpráv od naší kamarádky Magdalény S., která se nedávno (červenec 2015) přestěhovala do Anglie, konkrétně do kolébky Londýna.

Obdrželi jsme čtvrté londýsnké psaní! 

Nechce se mi věřit, že už je to tři týdny. Měla jsem dojem, že půl roku v Británii je věčnost, a přestože ani nemám čas na napsání dalšího článku, jak se pořád někde snažím dejchat a žít, tak to pořád není dost. Citelně si uvědomuju, kolik toho nestíhám.
Když jsem byla ještě v rodině, jeden den v Londýně vydal na jednu áčtyřku a šlo jen o to, že jsem se opila na slepý schůzce a zas jela domů. Teď mám za sebou nepopsatelně skvělý tři týdny a nevím co napsat jako první.
Přestěhovala jsem se do Stratfordu. Je to dost multiculti čtvrť, nikterak bezpečná, ale zrovna tak krásná, skvělá, dostupná. Mám super pokoj akorát tak pro sebe – což je příjemná změna oproti hororu, kde jsem žila přes agenturu celý dlouhý týden, než jsem se mohla nastěhovat sem – v kuchyni myš, všechno smrdělo a hnilo, pračka neprala, voda netekla, děsil mě můj divnej spolubydlící, a to ani nebudu detailně vypravovat to faux pas, když jsem se rozverným podáním ruky představovala týpkovi, co tu ruku zrovinka neměl.
Koupila jsem si kolo – je to šunka za čtyřicet liber, ale je dost vintič a hipsta, takže jsem pořád ještě za frajera. Jezdím na něm do práce a tak, ta je mimochodem taky skvělá. O víkendu o nás natáčeli dokument o lidech a místech, akorát každou mojí potenciální repliku narušila jedna studentka módy (rozuměj trochu husa) co u nás myje nádobí a chtěla být za každou cenu v tývce – tak jsem ani nestihla pozdravit mámu, tátu, babičku, dědu…
Takže teď prostě žiju Londýn, jezdím na kole, chutnám kafe a učím se o něm, stejně tak i víno, čtu knížky v parku, nakupuju si rozličný hadry, který jsou každýmu šumák, protože se na ulici vždycky najde někdo, kdo nosí kočičí ouška nebo žlutý řasy a odpoutá pozornost od vaší lehký výstřednosti. Hodně pracuju, jakože fakt dost, ale miluju to, a tak mam každý ráno svůj pozitivní londýnskej mood, což je velká změna oproti cynickýmu „s každym mam problém a všechno je divný“ v Čechách.

Vlastně jsem asi nejšťastnější za posledních pár let života… jestli to tak potrvá ještě chvíli, tak si řikám, chci se vůbec vracet?

Sdílet:

,

Konverzace

0 komentářů:

Okomentovat

Děkujeme za Váš názor, Fashionshop.cz